Januari 2009

Hej alla bloggare!
Den här månaden har gått väldigt långsamt tycker jag. Jag har köpt ett par jätte fina skor. De är långa
och ingen klack. Ni får se de på bild lite längre ner på inlägget. Och min pappa som bor i skåne kom
hit till stockholm. Och om jag sluta äta kött så ska jag få vad jag vill när jag behöver det. Så då sa jag
att jag ville ha en fjällräven jacka. Det fick jag också. Men..Thilda min kompis, hennes pappa känner
en som säljer fjällräven så då får jag den för halva priset. Sen så har jag gjort massa andra saker
som jag inte kommer ihåg typ. Men jag hoppas att ni nöjer er med det här. Och nu kom jag på att
idag var jag inne i stan och shoppade. Vi letade efter en skinjacka men vi hittade ingen fin. Om ni
vet ett ställe som det finns fina skinnjackor på så kan ni väll skriva en komentar. Skulle bli glad då.
Kommer inte på något mer att skriva. SORRY...


Skorna jag köpte♥

Kommentarer
Postat av: jkehrsl

du har en så bra blogg bara så du vet!

2009-02-01 @ 20:55:35
Postat av: hejsanson

jaa den e jätte bra

2009-02-01 @ 20:56:13
Postat av: Anonym

gud vilken bra och rolig månad. och det är rolit att du skriver månadsbok men ska du bara skriva en gång i månaden då??

2009-02-01 @ 20:57:16
Postat av: Norma

Hejsan!

Asså jag kommer skriva lite då och då bara lite tips och sånt. Så jag skriver inte bara en gång i månaden typ.

2009-02-01 @ 20:58:42
URL: http://felv.blogg.se/
Postat av: hejsansonsansonsojsajson

åå vad fina skorna var. jag kommer altid att älska din blogg

2009-02-02 @ 16:39:02
Postat av: hejsansonsansonsojsajson

åå vad fina skorna var. jag kommer altid att älska din blogg

2009-02-02 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0